Over ons

Uitvaartvereniging Trijnwouden is een zelfstandige uitvaartvereniging, die is aangesloten bij de Federatie van uitvaartverenigingen in Friesland. Nardus is de landelijke overkoepelende organisatie voor uitvaartverenigingen zonder winstoogmerk waar onze vereniging lid van is. Nardus heeft een gedragscode ontwikkeld, als uitvaartvereniging Trijnwouden zijn we hard bezig om ook aan de voorwaarden van deze gedragscode te voldoen, zodat ook wij mogen zeggen, wij werken volgens de Nardus gedragscode. Lees voor meer informatie de Nardus gedragscode (PDF).

In het kader van de "Wet bescherming persoonsgegevens (AVG/GDPR)" hebben wij voor onze vereniging een privacystatement opgesteld. Klik op de onderstaande button om deze te openen.

Privacystatement (PDF)

Wij helpen u bij alles wat geregeld moet worden voor de uitvaart of crematie met betrekking tot de wet op lijkbezorging. We verzorgen uitvaarten en crematies in ons verzorgingsgebied en omliggende dorpen en gemeenten. Ook landelijk kan Uitvaartvereniging Trijnwouden de uitvaart of crematie verzorgen.

Mocht u ondanks alle zorgvuldigheid toch een klacht hebben, dan kunt u een klachtenformulier aanvragen bij het secretariaat via de onderstaande knop.

Klachtenformulier